Waitakeri regional park - Reisverslag uit OTAHUHU, Nieuw Zeeland van nienke - WaarBenJij.nu Waitakeri regional park - Reisverslag uit OTAHUHU, Nieuw Zeeland van nienke - WaarBenJij.nu

Waitakeri regional park

Door: Meta

Blijf op de hoogte en volg nienke

27 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, OTAHUHU

26-02-2016
Credits to Meta
Vandaag waren we al vroeg uit de veren, want we hadden een heel dagprogramma

Na een heerlijk ontbijt met vers brood gehaald door Robyn gingen we als eerste naar het Arataki visitorcenter , hier is een tropisch regenwoud, we hadden hier een supermooi uitzicht over het regenwoud en hebben mooie varens gezien en een heleboel andere planten en vegetatie, waarvan ik de namen niet meer weet, maar die ook prachtig waren!
Het was niet echt koud, dus het was fijn om de flesjes water af en toe bij te vullen. Na een heerlijke lunch in Huia reden we door naar het Whatipu scientic reserve, Hier liepen we door het zwarte zand naar de zee, eigenlijk is het niet te beschrijven hoe prachtig het daar is , de foto’s zijn een kleine impressie hoe mooi en rustgevend het daar is!! Nienke heeft denk ik de meeste foto’s gemaakt, gevolgd door Dirk met een goede tweede plaats.

Nadat we heerlijk door het water hadden gespetterd en nog langs rotsen en stenen hadden gelopen gingen we weer richting Auckland, wel onderweg nog naar een prachtig uitzichtpunt gelopen.
Nadat we ons nog even hadden opgefrist thuis( niet te lang, anders werd David hangry) heerlijk uit eten geweest bij de Indiër, Corry en Roger, nog veel beter dan bij Curry’s!!

• 27 Februari 2016 - 10:42

Peter:

Wederom een mooie dag zo te zien, geniet er van!!
    Die korte broek staat Dirk goed.

• 27 Februari 2016 - 13:07

Carla R:

Ik volg je met interesse Meta!
    We zagen pas het programma' Floortje naar het einde van de wereld' in Nieuw Zeeland.
    Het stel maakte een voettocht van noord naar zuid door de prachtige natuur, dat lijkt ons ook wel wat!
    Dus kijk vast voor ons uit, welke plekjes we niet moeten missen!
    Geweldig land lijkt me, geniet van je familie en de natuur!
    Liefs Carla Romijn

• 27 Februari 2016 - 13:58

Oma De Winter:

Ook ik volg jullie op je reis.
    Eeg leuk, kijk iedere dag weer uit naar een nieuw bericht.
    veel plezier,en geniet er van xxxxxxxxxx

• 27 Februari 2016 - 18:47

Jeannette :

Wat een prachtig land
    Wat genieten jullie !
    Volg jullie op de voet en geniet een klein beetje mee!
    Groetjes voor jullie ....speciaal voor David en Robyn .

• 28 Februari 2016 - 21:11

Corry:

superleuke foto's!
    En kan je nog wat eten van de Indier meenemen?? :)